Q. Miksi minulle aukeaa koko ajan "lisää kirjastokortti tiliisi", kun yritän tehdä varauksen?

Vastaus

Jos olet saanut uuden kirjastokortin viime kirjautumisesi jälkeen, poista vanha kortti tiedoistasi ja lisää uusi.

Jos kirjastokorttisi salasana on muutettu kirjaston asiakaspisteellä, sinun pitää päivittää salasana Kirjastokortit-välilehdellä kohdasta "Päivitä kirjastokortin nimi/käyttäjätunnus/salasana". 

Syötä asiakaspalvelussa vaihdettu salasana salasanakenttään ja paina "Tallenna". Tällöin kortin tiedot päivittyvät ja sinun pitäisi pystyä jälleen tekemään varauksia.

  • Päivitetty 17 May, 2018
  • Katsottu 10
  • Vastaaja Essi Jämsä

FAQ Actions

Oliko tästä apua? 0   0

Ota yhteyttä